Om DinBranding
Målsætning
De ydelser, du modtager fra DinBranding skal give din virksomhed en gedigen, ærlig og levende branding. Når jeg kommunikerer på vegne af din virksomhed, så er det på en inddragende facon. Jeg sætter dine kunder i centrum
Hvad DinBranding gør
DinBranding bistår små og mellemstore virksomheder med at profilere sig på basis af værdierne. Det kan være virksomhedens traditionelle kerneværdier. Det kan også være nye værdier, som virksomheden kan lide i krafts af dets kerneværdier.
Holdning
Holdningen er klar. Branding er ikke en en sminket firmahistorie eller en avanceret produktbeskrivelse. Branding er evnen til at forstå og kommunikere med dine kunders værdier — også når vi taler om din virksomhed. Der, hvor der er sammenfald mellem dine og dine kunders værdier — det er der, brandingen skal udfoldes.
Tilgang
DinBrandings kendemærke er en ligetil tilgang til tingene. Jeg går den lige vej fra drøftelse til aftale, plan, produktion og færdigt produkt. Jeg skyr rapporter. Jeg producerer resultater, der taler lige til kunden. Det gælder også, når resultaterne skal fremvises. Dine kunder bliver ikke bedt om at læse rapporter — nej de gives oplevelser i form af fortællinger i ord, billeder og video omhandlende dit firma og dét, dit firma gør.
Stå ved værdierne
Mange virksomheder — måske også din — kan med fordel få fortalt historien om, hvordan I efterlever Jeres stærkeste værdier, når I handler og samarbejder med samarbejdspartnere. Det er her jeg tilbyder dig noget unikt, dit helt unikke partnerskab. Uanset hvor du har et partnerskab, gør du verden større. Den historie kan blive et vigtigt aktiv for dig.
Fortællingerne
DinBranding fortæller de gode historier om din virksomhed. Jeg får virksomhedens identitet, de gode holdninger, kvalitet og styrker frem i lyset. Skarpe billeder, film og klare ord, der brænder sig fast hos kunderne. Jeg håndterer lokalavisen, hjemmesiden, Facebook — eller hvad vi bliver enige om at gøre.
Til hvem
DinBranding henvender sig til små og mellemstore virksomheder med økonomisk overkommelige løsninger, eventuelt i abonnementsform.
Ressourcer
Gennem mit netværk trækker vi på adskillige ressourcepersoner og specialister fra flere håndværk.
Henriks baggrund
Min erfaring spænder fra mesterlære, lærer, projektleder, kommunikator, webdesigner, administrator og brandingkoordinator i, og for, små og mellemstore danske virksomheder samt rådgiver i Tanzania. Jeg er uddannet antropolog og har uddannlser i projektstyring, ledelse, webdesign og mange kurser i fx strategi- og organisationsudvikling, kommunikation og grafisk design.
Se Henrik på LinkedIn
Interesseret i branding til din virksomhed?
Få en uforpligtende snak om hvordan Henrik kan hjælpe dig med at brande din virksomhed